Monday 2 March 2015

Back from holidays - Retour de vacances

Hello everyone,

I hope you are well. Sorry for the lack of updates for February, I was on holidays! And this time, I took the very difficult decision to leave my stitching at home. It was not easily done. However, I truly enjoyed every moment spent in Sri Lanka. I ate (a lot of) good food. My favourite place is the luxuriously green Kandy. Set in the center of Sri Lanka, this hill side town, ancient capital of the island, is a treasure. I was lucky to see sceneries like these:



Now let's talk about stitching or rather not stitching. The progress was very slow this month. I wanted to finish these two pages, but not nearly there.
Before:

After:
So let's go back to work!
Thank you for stopping by and see you soon!

Bonjour tout le monde,

Comment allez-vous? Je suis désolée du manque de nouvelles en Février. J’étais en vacances! Et ce coup-ci, j'ai pris la décision, o combien difficile, de laisser ma broderie a la maison. Ce n’était évidemment pas facile. Mais j'ai passe un moment fantastique au Sri Lanka. J'ai mange (beaucoup de) bonnes choses. Mon endroit préféré est la verdoyante Kandy. Place au centre du Sri Lanka, cette ville située en altitude, ancienne capitale de l’île, est un trésor. J'ai eu la chance de contempler des paysages tels ceux des photos ci dessus.
Maintenant, parlons un peu de broderie ou plutôt de son absence. Le progrès est très limite. Je voulais finir ces deux pages, mais en suis encore loin, comme vous pouvez le vois sur les photos avant/après ci-dessus.
Alors, maintenant, au travail!
Merci de vous être arrêtés ici et a bientôt.

Anojaa





1 comment: